Aktuální termín dodání objednávek je 2-4 týdny.

Reklamace

Ve FABRISSIMU velmi dbáme na kvalitu. K výrobě potištěné látky i výstupní kontrole přistupujeme zodpovědně a snažíme se, aby nám neunikla ani sebemenší chybička. Nicméně jsme jenom lidé a může se stát, že nám něco uteklo. A to nás samozřejmě moc mrzí. Pokud tedy Vaše látka vykazuje nějaké nedostatky, jsme připraveni vše vyřešit bezodkladně a k Vaší spokojenosti. Je v našem zájmu vše vyřešit co nejrychleji, abyste na vyřízení Vaší záležitosti nečekali déle, než je nezbytně nutné.

Kdy můžu reklamovat?

Pokud jste nakoupil jako fyzická osoba, neseme odpovědnost za vady, které látka má při dodání nebo které se na ní v průběhu 24 měsíců projeví.

Pokud jste nakoupil jako právnická osoba, neseme odpovědnost za vady, které látka má při dodání nebo které se na ní v průběhů 6 měsíců projeví.

Neneseme však zodpovědnost za nové vady, které vzniknou nevhodným užíváním, mechanickým poškozením nebo užíváním v rozporu s našimi pokyn nebo návodu či s obecně známými pravidly užívání.

Jaká mám práva při reklamaci?

V případě výskytu vady se můžeme společně domluvit na přiměřené slevě z kupní ceny. 

Dále můžete požadovat odstranění vady prostřednictvím náhradního dodání. Pokud by takové odstranění vady bylo pro nás nemožné nebo nepřiměřené, jste oprávněni požadovat slevu z kupní ceny. V takovém případě si látku ponecháte a my Vám vrátíme část kupní ceny.

Pokud jde o významnou vadu, můžete i odstoupit od kupní smlouvy. V takovém případě nám látku zašlete zpět a my Vám uhradíme celou její kupní cenu.

Jak mám reklamovat?

Pokud se rozhodnete látku reklamovat, pošlete nám ji na adresu: Lucie Kadlecová – FABRISSIMO, Moravní 4395/9, 695 01 Hodonín, Česká republika společně s vyplněným reklamačním formulářem, který naleznete zde

O průběhu reklamace, zejména o jejím přijetí, vyřízení či zamítnutí Vás budeme písemně informovat prostřednictvím e-mailových. Můžeme se s Vámi spojit také telefonicky.

O reklamaci rozhodneme bezodkladně. Vyřízení reklamace nebude trvat déle než 30 dní. V opačném případě jste oprávnění odstoupit od kupní smlouvy. Pro dodržení uvedené lhůty je nezbytná Vaše součinnost.

Jak Vás můžu kontaktovat?

Veškeré dotazy ohledně reklamace Vám moc rádi zodpovíme na info@fabrissimo.cz.

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.